[linux] slovencina na debiane

Tomas Zatko woody_tz na zoznam.sk
Úterý Červen 29 01:25:19 CEST 2004

> Potrebujes mat nalepsie cele iXy pustene so slovenskymi
> lokalkami (nemusia byt uplne vsetky nastavene na sk_SK,
> teda ked chces aby Ti programy nadalej pisali po anglicky,
> tak za LC_ALL=sk_SK daj aj LC_MESSAGES=C), teda:
>
> $ export LC_ALL=sk_SK
> $ # pripadne aj export LC_MESSAGES=C
> $ startx
no, ja mam na sk nastavene teraz (pokusne) _vsetky_ a aj tak so mnou
vsetko keca po anglicky. a minimalne mc,wmaker,xmms slovencinu urcite
vedia. (aj tie sk subory pre tu niekde pobehovali v
/usr/share/locale/sk/LC_MESSAGES/

:-(

spustal som to tak, ze v konzole nastavil LC_ALL=sk a potom startx -- 1
a ono stale po anglicky.....

> Pokial sa Ti iXy spustaju cez daky {g,k,x}dm, tak
> skus ovplyvnit tie iste premenne prostredia,
> ale v skripte, ktory Ti spusta *dm.
xdm
riesim postupne, toto neskor :-)

> Este ku tej klavesnici pod iXami, minule sa tu chalani
> bavili, ze treba kuknut /etc/X11/xkb/README.config.
> Myslim ze by si to mal skusit.
omrknem

dakujem za odpoved!
.t..