[linux] slovencina na debiane

Tomas Zatko woody_tz na zoznam.sk
Úterý Červen 29 01:18:21 CEST 2004

> Fonty by sa mali dat rozbehat nainstalovanim balika
> 'fonty' :) Vazne, aspon tak sa to robilo za mojich
> cias (na woodym, teraz uz zopar mesiacov nerobim s deb).
hej, hej, aj ja som sa divil nad tym nazvom ked som to prvy krat
zbadal :-)

> Klavesnicu na konzole prepinas klavesou <Pause/Break>,
> a nijako Ti to (ziadna ledka, co by sa mozno zislo,
> len som nad tym nikdy hlbsie neuvazoval) nesignalizuje
> ze mas sk klavesnicu.

dakujeeeem!!!!!
toto ma uz na poli vystrelilo do neba :-)

len ma tak napada - co za program (a akym sposobom) odchytava to
stlacenie pause/break ?
ide mi o to ze ako sa take nieco riesi, keby som v buducnosti potreboval
naprogramovat nieco take, kde by som to potreboval
.t..