[linux] spurious 8259A interrupt: IRQ7.

jard jard na szm.sk
Úterý Červen 29 03:01:51 CEST 2004

Tomas Zatko wrote:

>Zdravim!
>
>Kernel mi z casu na cas zahlasi hlasku:
>spurious 8259A interrupt: IRQ7.

pokial som dobre cital v jadre, tak to je interrupt, ku ktoremu sa
nehlasi ziadne zariadenie. inac p100 s i430vx doskou bol jediny stroj co
mi to nerobil. nezavisle na jadre/distribucii/hocicom to okrem tej
jednej dosky chytam vsade. ked som kukol do googla su toho relativne
plne fora, ale nejak si s tym nik nelame hlavu a asi nikto to este
nedaval do suvislosti so stabilitou kompu.

jard