[linux] PDC Samba3 a tlac na WinXp

Tomas tomas-list na erbe-ba.sk
Úterý Červen 29 15:53:42 CEST 2004

Dobry den,

Mam Samba3 ako PDC (MDK10Official) a zial tlaciarne su na WinXp staniciach.
Ako som sa docital v manuali, tak som nastavil prikazom net groupmap modify
ntgroup="Domain Users" ....... a na WinXp som povolil tlacit a narabat s
tlaciarnou Domain Users ,ale aj tak stale odmieta a pise "K pocitacu nemate
pristup, ktory by umoznoval pripojenie k vybratej tlaciarni".
Ak vsak nastavim pomocou net groupmap modify ntgroup="Domain Admins" ....... a
na WinXp som povolil tlacit Domain Admins,  vsetko funguje tak ako ma.

Nestretol sa niekto s niecim podobnym? Za kazde nasmerovanie budem vdacny.

Tomas