[linux] PDC Samba3 a tlac na WinXp

Tomas tomas-list na erbe-ba.sk
Středa Červen 30 08:27:43 CEST 2004

Ahoj,

to som skusal ako prve ale ako admin to vsetko ide len ked dam usera ktory ma
groupmap ako Domain Users tak to prestane ist. Neviem ci to ma suvis ze su to
cestovne profili ale myslim ze nie. Uz sa trapim dost dlho ale nepodarilo sa
mi to vyriesit k mojej spokojnosti uz len preto, ze musia mat zatial status
Domain Admins co ma poriadne desi.

Tomas

Dňa Ut 29. Jún 2004 15:58 riki napísal: