[linux] usb printer

pecko pecko na szm.sk
Středa Červen 30 02:00:46 CEST 2004

zdravim!

uz som zufaly. plz, kto viete, poradte mi, ako rozbehat usb tlaciaren
canon s200x pod debianom-2.4.22

podpora uhci v jadre, printer.o skompilovany

po zavedeni modulu printer a pripojeni tlaciarne vyhodi hlasku:
"hub.c: new USB device 00:10.0-1, assigned  address 12
printer.c: usblp0: USB Bidirectional printer dev 12 if 0 alt 0 proto 2
vid 0x049 pid 0x106A"

ked dam ale lspci, vyhodi:
"00:10.3 USB Controller: VIA Technologies, INC>: Unknown device 3104
(rev 82)"

vsetky zariadenia v /dev/usb su neaktivne a tlaciaren samozrejme
nefuguje

na stranke http://www.tldp.org/HOWTO/Printong-HOWTO/printers.html som sa
dozvedel, ze tlaciaren je podporovana na urovni "paperweight". a zase
na inej stranke z www.tldp.org bolo pisane, ze staci mat v jadre
zapnutu podporu usb (uhci.o) a tlaciarne (printer.o). zjavne
nestaci:-))

vdaka za skoru odpoved
--

Peter J.

--- moj - web ---
http://www.pecko.sk

Generovane dna: Wed Jun 30 01:52:49 CEST 2004 na OS Linux 2.4.22