[linux] usb printer

Urban Biel rbk na stv.sk
Středa Červen 30 12:14:56 CEST 2004

pecko wrote:
> ked dam ale lspci, vyhodi:
> "00:10.3 USB Controller: VIA Technologies, INC>: Unknown device 3104
> (rev 82)"
s lspci by som si hlavu nelamal, aspon nie na zaciatku. modul ti zavedie a
tlaciaren najde, takze usb system funguje.
> vsetky zariadenia v /dev/usb su neaktivne a tlaciaren samozrejme
> nefuguje
co znamena nefunguje? co znamena neaktivne? pastni prikaz ktory skusas aj s
popisom co to (ne)urobi alebo s hlaskou co vypise.

pre tlac potrebujes v /dev zariadenie napr. /dev/usb/lp0 char 180,0
mne ho vytvara devfsd

co vyhodi cat /proc/bus/usb/devices?
co sa stane po echo "somarina" > /dev/usb/lp0? mala by sa minimalne rozblikat,
resp. inak ozit.
aky tlacovy system pouzivas?

--
Urban