[linux] problem s restartami

Pondělí Březen 1 11:36:16 CET 2004

On 27.02 15:10, Matej Pivoluska wrote:
> Treba doletovat k tomu tlacitku feature, ktora korektne ukonci ten
> postgresql a az potom vypne ten stroj :) Alebo, ak sa do toho pustis,
> radsej nech Ti ho vypne korektne cely.

ak je to ATX bedna, nainstalovat ACPI a power button by hned mal
vyvolavat "shutdown -h now"

> BTW PostgreSQL nenabehne minimalne preto, ze najde niekde v /tmp socket
> (specialny subor), ktory tam ostal po jeho predchodcovi a mysli si, ze este
> predchodca bezi. (Aspon to tak bolo pred 4 rokmi, hadam sa toho az tak vela
> nezmenilo :). Samozrejme, nerozoberal som otazky integrity tej databazy po
> takomto ublizeni na zdravi Postgresu...

no, odporucim dve veci:
1. mountovat /tmp na tmpfs, teda virtualnu pamat - zvysi to vykon.
   Ale predtym asi zvacsi swap ak nemas dostatocnu rezervu (a obmedz
   velkost filesystemu cez size=128m)
2. presun postgreqs inde alebo urob komplet nove riesenie