[linux] usb adsl modem

Pondělí Březen 1 11:55:14 CET 2004

On 29.02 20:04, Vladimir Sovic wrote:
> Mam problem rozbehat usb adsl modem Vigor 318, predavaju ho za 1sk v
> telecome :-)

len FYI - Vigory NIE SU USB modemy. Su to modemy s USB rozhranim...

> Prehladavam som weby, konfery, skusal som nieco s atm, nejak mi to neslapalo.

zozen si ovladac od vyrobcu. Poskytuju to ako binarny kernel modul pre
kernely 2.2.18 a 2.4.0 (tusim), vraj na poziadanie dodaju aj pre iny
kernel...

> Skuste ma prosim nakopnut spravnym smerom.
> CO vsetko treba na rozbehanie usb adsl modemu?

v jadre podporu USB a CDC ACM...

Your mouse has moved. Windows NT will now restart for changes to take
to take effect. [OK]