[linux] apache +php

michal_lackovic na sk.schneider-electric.com michal_lackovic na sk.schneider-electric.com
Pondělí Březen 1 11:57:16 CET 2004

Zdravim,

som si isty ze modul sa zaviedol.

Ja som ale kopiroval hhtpd.conf z mdk9.2 do slack 9.0, bol som si isty ze
to musi fungovat, ale neslo
Tak som potom skopiroval moje riadky do default konfiguraku vo slacku a
vsetko sa rozbehlo.

miso

Matus UHLAR - fantomas <uhlar na fantomas.sk>
Sent by: linux-admin na lists.linux.sk
01.03.2004 11:49
Please respond to linux