[linux] male pismo v mozile

Pondělí Březen 1 12:09:15 CET 2004

On 01.03 09:54, Vlasaty Anton wrote:
> mam problem s velkostou pisma resp. s jeho malostou v Mozille. Je take
> male, ze je skoro necitatelne. Mam rozlisenie 1280 x 1024. Nasiel som,
> ze by tomu mohlo pomoct nastavit rozlisenie 100 dpi. V
> /etc*X11/xdm/Xservers mam :0 local /usr/X11R6/bin/X -dpi 100 -nolisten
> tcp, no KDE infocenter stale hlasi ze X ma rozlisenie 75 dpi.
> Pouzivam debian sid, a kde 3.1.5, XFree 4.3.0.1.

nastav si Edit/Preferences/Appearance/Fonts velkosti fontov pre Central
European, Western European, Unicode a User defined (pripadne este podla
vlastneho vyberu) velkosti fontov, pricom nezabudni na Minimum font size
(ja mam 12 pixelov).

a priprav si ze budes obcas mailovat webmasterom, ktori sa riadia zasadou
"jedna velkost monitora, jedno rozlisenie, jedna velkost fontu", ze su
debili...

(ked sa teraz pozriem co mi hodil sigrot na koniec signatury...)

"One World. One Web. One Program." - Microsoft promotional advertisement
"Ein Volk, ein Reich, ein Fuhrer!" - Adolf Hitler