[linux] Red Hat, CR, Brno

Robert Vojta robert na v0jta.net
Pondělí Březen 1 15:11:12 CET 2004

Dobrý den,
  možná to někoho ze Slovenské republiky bude také zajímat ...

S pozdravem,
Robert Vojta

----

Dobrý den,
  právě jsem absolvoval asi hodinový rozhovor s Florianem z Red Hatu
a mám nové informace pro všechny zájemce.

  - vedení RH rozhodlo o tom, že se česká pobočka založí

  - působiště bude Brno, eventuelně Ostrava (díky lepší expanzi do
    Polska, Slovenska) - pro teď předpokládejme Brno, focus je česká
    republika

  - hledají se lidi na, cituji: "high level engineering", kteří budou
    pracovat v první fázi na stabilizaci LDAP, nějaké PAMové věci,
    ... až se daný člověk osvědčí, může se přesunout na věci jako
    kernel, ... práce zajímavá pro zkušené Linuxové lidi (*)

  - hledají se lidi na full time (pro Brno, 2-3) a je možnost i part
    time pro velmi dobré lidi

  Já vím, že se tento problém táhne již dva roky, ale nikdo neměl
jistotu, že se daná věc založí, teď už snad ano. Dne 22. a 23. března
přiletí do české republiky Paul Cormier (Executive Vice President,
Engineering) s kterým se setkám. Přítomen bude i Florian La Roche.

  Máte-li někdo zájem o tuto práci (high-level engineering, strong C,
bugzilla, ...) pošlete mi prosím ještě jednou své CV a očekávaný
plat. Pošlete mi to prosím všichni, i ti co na podobný email před
nedávnem reagovali a to i negativní stanovisko typu, děkuji, už nemám
zájem.

  (*) Nejedná se o balíčkování, o překlad, ... První krok je
engineering team, potom se plánuje training/certification center, ...

RV
--
Robert Vojta