[linux] Conexant modem - reboot

Ferenci Daniel (SWH) Daniel.Ferenci na siemens.com
Středa Březen 3 11:28:14 CET 2004

To bola taka idea ci nahodou nemas tie device niekde na ramdisku
a teda po kazdom restarte sa vytvoria iba defaultne a ine ako defaulne
su tam uz neni,
pretoze je to ramdisk.
Vyskusaj napisat mount a ono to vypise kde mas co pomountovane.
Skus pozret ci prave /dev/ alebo rovno cely / nie je na ramdisku.

Prosim posli mi tu betaveziu, strasne moc prosim.

Dafe.