[linux] OT: latex a obrazky

Marian Andre andre na intrak.sk
Středa Březen 3 17:20:15 CET 2004

Toth Michal wrote:
> vopred sorry za ot, ja viem ze by som to mal poslat inde
>
> snazim sa napisat si diplomovku v latexe a som v tom tak trochu zaciatocnik.
> Mam takyto problem:
>
> chcel by som, aby sa moj zdrojak (*tex) dal skompilovat aj LaTeXom aj
> pdfTeXom t.j. aby som si mohol spravit aj dvi vystup aj pdf vystup (pouzivam
> nejaku distribuciu LiveTexu).

Svojho casu som tento problem riesil nasledujucou preambulou dokumentu:

\ifx\pdfoutput\undefined
\usepackage[dvips]{graphicx}
\DeclareGraphicsExtensions{.eps}
\else
\usepackage[pdftex]{graphicx}
\DeclareGraphicsExtensions{.png}
\fi

v samotnom dokumente som potom includoval obrazky bez pripony:
\includegraphics{obrazok}

V pracovnom adresari musia existovat subory obrazok.eps a obrazok.png -
preco, to je snad zrejme z vyssie uvedenej preambuly.

Ak by ste radi konvertovali obrazky on-line, odporucam pozriet sa na
\DeclareGraphicsRule{} a blizsie si prestudovat subory prilozene k vasej
  distribucii TeX-u - najma grfguide.ps.
--
Marian Andre