[linux] VRIESENE: Re: WindowMaker nenabehne pod userom (debian sarge)

Tomas Zatko woody_tz na zoznam.sk
Čtvrtek Březen 4 02:07:15 CET 2004

Takze cely problem bol v tom ze subory
~/GNUstep/Defaults/WMRootMenu
~/GNUstep/Defaults/WMState
mali blbe pristupove prava. teraz este odhalit pachatela ;-)
(mozno v noci bluznim a zo sna menim permissions na vsakovake fajliky =)
.t..