[linux] Conexant modem - reboot

LENGYEL Marián Marian.LENGYEL na assetsoft.sk
Čtvrtek Březen 4 09:05:12 CET 2004

Posielam linku na ten driver (celkom zabavne napisane).

http://hsf.szm.sk/slovak.htm

Do konfery by sa asi nemali velke prilohy, ale ak chces, tak mozem sukromne.

Inak na podnet inej konfery sa mi to podarilo vyriesit tak, ze som napisal touch /dev/modem
a uz tam boli vsetky zariadenia.

M.