[linux] Troska ironie (was: jadro (, kompilacia), initrd (debian sarge))

Čtvrtek Březen 4 09:05:29 CET 2004

On 03.03 23:30, riki wrote:
> digitalny fotak alebo fotak v telefone je najrychlejsie a bez
> akychkolvek zasahov
>
> este existuju take obsolete sposoby ako seriova konzola a tak...

no jasne, sposoby ako seriova a paralelna konzola (co sa da rovno logovat
na inom compe pripadne tlacit) su obsolete, na ich miesto prichadzaju
progfresivne technologie, ktore vyzaduju priamu pritomnost pouzivatela s
digitalnym fotakom, pricom ten musi fotit pravidelne aby mu nic neuslo.

... ja viem, technika sa zmeni, coskoro nastupia fotaky ktore to budu
vediet odsledovat sami a spust cvakat v spravnych okamihoch ...

- Have you got anything without Spam in it?
- Well, there's Spam egg sausage and Spam, that's not got much Spam in it.