[linux] odchytavanie http komunakcie

Ferenci Daniel (SWH) Daniel.Ferenci na siemens.com
Čtvrtek Březen 4 11:02:12 CET 2004

Nazdar,

ja poznam
tcpdump - online tool
iptraf - online tool
ethreal - offline tool
vsetko su to tooly ktore zachytavaju cele pakety ale mozes si navolit ze
iba TCP a iba nejaky port
Volakedy som tiez napisal take primitivne proxy v perle,
ktore logovalo cely traffic nim prechdzajuci.
Ak chces mozem ho niekde vycapit.

Dafe.