[linux] odchytavanie http komunakcie

Ferenci Daniel (SWH) Daniel.Ferenci na siemens.com
Čtvrtek Březen 4 13:21:12 CET 2004

www.dafe.net/code/proxy.pl
nie je to nijak sofistikovane ale podla na Tvoje ucely sa to da pouzit.

Transparentne proxy alebo hociake ine proxy - neviem co dava do cache.
Je velmi pravdepodone ze to bude nejaky bordel + data = nieco
necitatelne :-(

D.