[linux] mysql - restore

krym krym na paranoia.sk
Čtvrtek Březen 4 19:05:17 CET 2004

no jasne :)
blbo sa pripajas,
> mysql_connect("localhost");
> user = "apache";
> password = "";

tvoj skript pravdepodobne hned skonci na parse error :)

pouzi
mysql_connect ("localhost", "apache", "");

pripadne

$user = "apache";
$password = "";
mysql_connect("localhost", $user, $password);

predpokladam, ze v php.ini vypnute error_reporting

(direktiva error_reporting = E_ALL atd.....)

Dňa Št 4. Marec 2004 15:33 michal_lackovic na sk.schneider-electric.com napísal: