[linux] jadro (, kompilacia), initrd (debian sarge)

Tomas Zatko woody_tz na zoznam.sk
Pátek Březen 5 04:22:31 CET 2004

> Nasiel disk? Je ovladac (predpokladam) IDE disku priamo v jadre?
tak tu bol pes zakopany!! ;-)
toto som akosi prehliadol.
dakujem.

to mi pripomenulo ako som raz nevedel prijst na to preco nejde zvuk.
skusal som vsetko mozne aj nemozne (dokonca nove jadro), nic
nepomahalo, nakoniec pomohlo zapojit repraky do zvukovky...
;-)