[linux] Ako rozchodit php stranky na Apache?

PR rozim na isternet.sk
Pátek Březen 5 10:27:14 CET 2004

On Fri, 5 Mar 2004 10:07:52 +0100, Patrik <patrik na foral.sk> wrote:

> Ahoj
> rad by som rozchodil nejaky php web na domacom PC pod MDK 8.2,
> nainstaloval
> som vsetko potrebne - Apache + MySQL, vyzera, ze to bezi ok, Apache
> funguje,
> neviem ci ma defaultne nastavenu podporu php...
ak instalujes PHP z balickov tak to priamo urobi podporu pre php v Apache
> No hlavne nevem ako a kam
> kam mam potrebne subory nakopirovat aby mi vzniklo nieco ako
> http://localhost/myweb, a ako spustim phpMyAdnim?
pozri si v subore httpd.conf hladaj DocumentRoot tam je cesta kde by mali
byt ulozene www stranky,
phpmyadmin by mal byt umiestneny tiez v tom adresari
a potom uz len http://localhost/phpmyadmin/index.php /pozor na CASE
sensitive/
> Existuje najake HOW-TO v SK alebo CZ?
skus www.php.sk alebo www.builder.cz tam bol serial zaklady PHP aj s