[linux] xscreensaver - zopar otazok

Tomas Zatko woody_tz na zoznam.sk
Sobota Březen 6 02:06:12 CET 2004

Dobry den!

Mohol by mi prosi vas niekto zodpovedat na moje otazky?
Vopred dik:

Kde mam nastavit aby sa spustal xscreensaver daemon pri zahajeni
sedenia? ~/.xinit moze byt?  (momentalne tam mam iba 1 riadok - wmaker)
Alebo inak: je to "koser" davat to do .xinit  ??

Na konzolu sa mi hlasi:
xscreensaver: 22:00:29: no keyboard or mouse data in /proc/interrupts?

Predpokladam ze v tom subore by mohli byt informacie o stave mysi a kbd
a zrejme tam nie su... Ako ich tam dostanem? Zase som nieco zabudol dat
do jadra?

Dalej:
glslideshow
Setic by mal kraaaasne (ale fakt krasne =) ukazovat slideshow z nahodne
vybratych obrazkov (cestu k nim mu zadavam v nastaveni xscreensaveru).
On sice vyberie nahodny obrazok ale vzdy iba jeden. A cumiet na
slideshow pozostavajucu z jedneho obrazku stale dokola je dost uchylne
imho.
Kde, co by som mal nastavit aby to islo normalne??
BTW: Vam to ide ako?

dikes moc
.t..