[linux] Chybne spravanie klavesy "dlzen & makcen" v KDE.

Marek Zima zima_marek na kcorp.sk
Sobota Březen 6 10:37:12 CET 2004

Zdravim vsetkych,

	po upgrade KDE3.1 na KDE 3.2 mi prestala fungovat makcenova klavesa!!!
Presnejsie dlzen ide (ale nefunguje v OpenOffice), ale makcen vobec :(

v X86Config-u mam tuto sekciu:
---
Section "InputDevice"

    Identifier	"Keyboard1"
    Driver	"Keyboard"
    Option "AutoRepeat" "500 30"

    Option "XkbRules"	"xfree86"
    Option "XkbModel"	"pc104"
    Option "XkbLayout"	"us,sk_qwerty"
    Option "XkbOptions"	"grp:alt_shift_toggle"

EndSection
---

Sranda je ta, ze ked startnem GNOME, ( !!!presnejsie, ked startnem hocico ine
ako KDE!!!), tak vsetky aplikacie jak GTK, QT (teda ja KDEckove), X, funguju
krasne. Teda klavesa funguje bez problemov a klavesnice prepinam ALT-SHIFT -
tak ako to je nastavene.
Ale akonahle spustim KDE, tak ani vo vlastnych aplikaciach z KDE nezafunguje
makcenova klavesa ;(

Mam Slackware 9.1 aj upgradol som cely KDE + lokalizacia pre cz a sk.
Upgradoval som z tgz ;)
KDE tieto znaky zobrazuje spravne, nejde ich len zapisat!!!
Teda nemoze napisat "makcen+C" napr.

Viete mi prosim vas pomoct, kam sa mrknut?
Vyzera to tak, ze KDE nejak premapuje klavesy (mozno).

Vdaka za akykolvek kopanec ;D

Marek.