[linux] Upgrade na MDK 10.0 Community - nepodporuje nVidia grafiku

Tomas Zatko woody_tz na zoznam.sk
Neděle Březen 7 18:05:14 CET 2004

na strankach nvidie sa preklikaj ku drajvrom.
pre mandrake maju predkompilovane moduly do jadra (neviem ci uz stihly
aj pre 10). inac sa da buildnut pre tvoje jadro.
vsetko to robi pekny (textovy) instalator - prave ten si stiahnes z nvidie.
potom este treba upravit X konfigurak.
.t..