[linux] latex a formatovanie \cite

Toth Michal Michal.Toth na st.fm.uniba.sk
Pondělí Březen 8 18:34:12 CET 2004

zdravim vsetkych co mi pomohli s predchadzajucim issue ohladom obrazkov, a z
mojej strany este jeden problemik, ja viem ze si polovica z vas pomysli, ze
som chuj a nemam vas tym otravovat a mam napisat do texovskej konfery, ale
no... ved musia byt aj chuji.

k problemu:
defaultny vystup prikazu \cite{kniha1} je nieco taketo [ AUTOR, blabla nazov
atd ]

ako to zmenim tak, aby to vyplulo namiesto hranatych zatvoriek obycajne - a
podla nasej normy prijatelne zatvorky. Predpokladam, ze sa prepise funkcia
\cite. Uplne mi postaci ten kod ktory tuto simple operaciu urobi.

Vopred dakujem

Michal Toth