[linux] k3b, LG DVD RAM, audio CD

Dominik Tariška tariska na nr.drsr.sk
Úterý Březen 9 08:58:13 CET 2004

Ahojte,

potreboval by som poradit s takouto vecou:

-mam LG HL-DT-ST DVDRAM GSA-4081B mechaniku ako master a Toshiba DVD ROM ako
slave
 na Red Hat 8.0, ktory mi ich obe detekol ako /dev/cdrom a /dev/cdrom1

?: ako nastavit DVD RAM ako zariadenie, s ktorym sa bude dat vypalovat?
(predpokladam, ze treba mat ovladac na toto zariadenie)

-nainstaloval som si vypalovaci program k3b, kde som sa docital, ze treba do
kernelu nahrat modul
ide-scsi na emulaciu napalovacky ako scsi zariadenia. po tomto kroku som
zistil, ze ked vlozim do
hociktorej mechaniky audioCD, tak sa mi automaticky spusti prehravac CD (co
je logicke), ale
v tabulke primontovanych fs ho nevidim a navyse zvuk je vypnuty. Ked sa ho
pokusim primontovat
ako zariadenie iso9660, tak mi vypise, ze zly typ FS, alebo je uz
primontovany. Pricom datove
CD-ROM sa mi podari primontovat korektne. Ani po odstraneni modulu ide-scsi
z kernelu sa tento stav nezmenil.

?: mohol ten stav sposobit modul ide-scsi?
_____
Dominik