[linux] latex a formatovanie \cite

Lubomir Host rajo na Idea.Platon.SK
Úterý Březen 9 09:06:15 CET 2004

Uz si presne nespominam, ako som robil citacie ja (tusim to bolo ciselko
v hranatych zatvorkach), ale skus sa pozriet do mojej diplomovky:

http://rajo.platon.sk/download/diplomova-praca-rajo--cvs-2004-03-08.tar.gz

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>        ICQ #:  257322664
Platon Software Development Group              http://platon.sk/