[linux] X window so server-om na Win

peto fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Úterý Březen 9 17:47:13 CET 2004

----- Original Message -----
From: "Marian Gasparovic" <marosg na yahoo.com>
To: <linux na lists.linux.sk>
Sent: Tuesday, March 09, 2004 3:32 PM
Subject: Re: [linux] X window so server-om na Win

> Ten druhy postup je o xdmcp, zvecsa treba na linuxoch
> editovat zopar konfigurakov, aby sa dalo pripojit,
> najdi si xdmcp-howto, je to trivialne. Ked toto
> rozchodis, mas k dispozicii komplet desktop, akoby si
> sedel priamo za tym Linuxom.

Toto je asi lepsie a celkom jednoduche, kedze robim test ako nieco taketo
predviest strojarom a mam aj pre nich prijatelnejsi X server ako nieco v
CygWin.
vola sa to microimages X server staci nastvait XDM server (inak povedane
host) connection type ma query indirect aj broadcast (co bude asi moj
pripad, kedze host aj server budu mat IP cez DHCP) ako aj port number.
Strasne to navyse pripomina klasicky X Term k DEC-om...

> Ten prvy postup ti funguje aj v pripade, ze na linuxe
> nemas xfree, xdm a pod, ja to pouzivam trebars na
> zobrazovanie xload zo servra, kde graficke prostredie
> nemam.

toto je tiez dobre..

Opat vdaka
Peto