[linux] Linux a Olympus C-150

Marek Kilimajer kilimajer na webglobe.sk
Úterý Březen 9 23:33:15 CET 2004

Marek Kadlec(ík wrote:
> Zdravim. Potreboval by som pomoct s problemom, ktory mam s fotakom.
> Chcel by som rozchodit fotak pod linuxom. Nedosurfoval som sa zatial k
> ziadnemu rozumnemu howto. Skusal som gphoto v kombinacii s digikam ale ak som
> to spravne pochopil tak gphoto nepodporuje zrovna Olympus Camedia C-150. Je
> samozrejme mozne ze som nieco nezmakol ja. Ak ma niekto skusenosti popripade
> vie o nejakom nastroji alebo linke na rozumny navod tak vopred diky
> 									Kendl

gphoto podporuje iba fotaky s nestandardnym interfacom. Ak tento fotak
podporuje usb mass-storage nie je potrebne nic instalovat a dostatocne
userfriendly distribucia by mala zvladnut sama mountnut fotak pod
nejakym adresarom, skus pozriet do /mnt, mozno budes prekvapeny :)

Ale sestra ma fotak (tiez Camedia, ale ine cislo), ktory ma dosahanu
podporu mass-storage, musel som prekompilovat driver. Pohladaj na nete.