[linux] Vykon po prechode na 2.6.3

Plzik Milan mmp na golem.gymzv.sk
Středa Březen 10 07:57:13 CET 2004

Hi people:)
Uz davnejsie som presiel na kernely z rady 2.6.x. Ale az nedavno som si
vsimol jednu vec. Robili sme upgrade na 100MBit siet, a z mojho stroja ide
stahovat len rychlostou okolo 300KByte/s. Po konzultacii s kamaratom sme
prisli k zaveru, ze aj ked taham z localhosta, ide mi tahanie iba okolo
500KByte/s. Tahal som v oboch pripadoch cez proftpd. Pod kernelmi 2.4.x mi
to ide bez problemov. Skusal som jadro 2.6 s aj bez preempt, robilo to to
iste. Ked som proftpd zvysil nice (tiez na kamaratovu radu:), tak som z
localhostu tahal 1MByte/s.
Neviete niekto, co je s tym? Moj stroj je AMD K6-2 500MHz, 256 MB RAM,
zakladna doska VIA MVP3:(. Viem, ze jadra 2.6 maju "mierne" vynoveny
scheduler. Moze to sposobovat toto? Ak existuje nieco, cim by to islo
napravit, prosim, ozvyte sa...

	Milan Plzik