[linux] Samba ako PDC pre WinNt/2k/XP

Kocur kocur na zsvak.sk
Středa Březen 10 13:08:12 CET 2004

Nazdaarek..

no otazka cislo jedna....

Aku verziu samby pouzivash....???

...potom sa mozeme bavit dalej...

u poslednych verzii samby 2.x boli problemy z pridavanim do domeny...

na verzii 3.x ide pridanie do domeny uplne bezchybne...

  ----- Original Message -----
  From: Pogac Daniel
  To: linux na lists.linux.sk
  Sent: Wednesday, March 10, 2004 11:53 AM
  Subject: [linux] Samba ako PDC pre WinNt/2k/XP

  Skusam rozbehat sambu ako PDC.

  Pre Win 9x mi funguje vsetko perfektne teda spustaju sa mi aj login scripty.

  Pokusal som sa do domeny dostat aj NT based windows, ale bez uspechu.

  Prezeral som konfery dokonca aj knihu samba. Isiel som presne podla navodu v

  spominanej knihe, teda som vytvoril dolarovy ucet pre masinu, ale aj tak nedokazem

  napr. 2000 Prof dostat do domeny, aby sa mi spustali login scripty...

  Mohol by mi niekto poradit ???

  Dano