[linux] X window so server-om na Win-poznamka do buducnosti

peto fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Středa Březen 10 17:05:12 CET 2004

----- Original Message -----
From: "Marian Gasparovic" <marosg na yahoo.com>
To: <linux na lists.linux.sk>
Sent: Tuesday, March 09, 2004 3:32 PM
Subject: Re: [linux] X window so server-om na Win

> Ten druhy postup je o xdmcp, zvecsa treba na linuxoch
> editovat zopar konfigurakov, aby sa dalo pripojit,
> najdi si xdmcp-howto, je to trivialne. Ked toto
> rozchodis, mas k dispozicii komplet desktop, akoby si
> sedel priamo za tym Linuxom.

Jedna poznamka. treba mat dobry /etc/hosts alebo dobry DNS v lokalke... Je
to dost dolezite ak nechcete mat hlasky
XDMCP fatal Error:... Cannot open display..

XDMCP totiz funguje tak, ze z IP X server-a zisti heho meno a to preda
XFree86 resp. xdm, ktore z neho ziskava IP a na tu sa konktuje. Zistenim
priciny preco mam moznost zvolit si host ale po zvoleni som na jednom PC
dostal login dialog a na ostatny troch nie som stratil pol dna, preto to
posielam ako radu...

Vdaka za vsetko
Peto