[linux] Obnovenie suboru

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Pátek Březen 12 15:26:14 CET 2004

Podla mojich testov z pred asi roka to neprejde.
Pokial som sa dobre docital v niektorej dokumentacii,
tak ext3 maze subor tak, ze zoznam inod prisluchajuci danemu suboru
uplne precisti (prepise tusim nulami alebo niecim inym).
Potom uz subor neobnovis, pretoze nevies ako nasleduju bloky
zaradom (jedine, zeby si to chcel zbierat po kazdom bloku).

Ak to bol textovy subor, tak mozem doporucit prikaz strings,
a potom prehladavat to co vyprodukuje (man strings).
Ak to bola binarka, tak mozem doporucit pohladat to inde,
na tom disku to bude problem. :-)

	SAL