[linux] problem s fstab

Matus Horvath Matus.Horvath na zoznam.sk
Sobota Březen 13 19:02:14 CET 2004

Saturday, March 13, 2004, 6:50:42 PM, you wrote:

MP> Dňa Saturday 13 March 2004 13:42 Matus Horvath napísal(a):

MP> ViM (od Brama Moolenaara) mi to robi :). Je to zaloha suboru. Najdes v nom
MP> obsah, ktory sa v nom nachadzal pred poslednou upravou a naslednym ulozenim
MP> zmeneneho suboru. Ani by si neveril, ale jedenkrat z 500 pripadov sa to
MP> *VELMI* hodi.

Ech, real men use vi :) Vim je fajn, ale casto je by default
nakonfigurovany na syntax highliting a vacsinou tak debilne,
ze v nom nic nevidno (zlte pismo na bielom pozadi, tmavomodre
na ciernom a tak).

Matus Horvath

ICQ: 33936477
mailto:Matus.Horvath na zoznam.sk