[linux] Oracle 10g v lubovolnom linuxe?

Oskar Stolc stolc na intrak.sk
Neděle Březen 14 13:32:12 CET 2004

Aben Siatris wrote:
> Skusal uz niekto rozbehat Oracle Database 10g
> na niecom inom nez je svata trojka podporovanych?
> (redhat-2.1, UnitedLinux-1.0 or redhat-3)
> Vazne nemam chut kvoli vyskusaniu Oracle kupovat
> a instalovat na servery jeden z vyssie spominanych.
> Bolo by fantasticke ak by to bezalo pod Gentoo :)

Neviem ako gentoo, ja som hladal na nete postup ako nahodit 10g databazu
na fedoru:

http://staff.in2.hr/denis/oracle/10g1install_fedora1_en.html

malo by ti to zbehnut aj na gentoo, podla popisu instalacie na fedoru
staci spravit toto:

# cp /etc/redhat-release /etc/redhat-release.orig
# echo "Red Hat Enterprise Linux AS release 3 (Taroon)" >
/etc/redhat-release

dalej mat nainstalovany 2.96 kompilator a nahodit ho do PATH uplne na
zadiacot, mat nainstalovn

Inac instalacia 10g sa mi konecne paci, ziadne pathovanie, ziadne
hekovanie kniznic, ziadne relinky, ziadne prisposobovanie verzie javy...
Instalator ma javu v sebe, oracle bezi kraaaasne...

Oskar