[linux] Re: Je mozne spustat dia&gimp v jednom okne ?

Juraj Variny jv99737 na decef.elf.stuba.sk
Neděle Březen 14 21:05:13 CET 2004

Ak pouzivas KDE, skus dekoracie okien B II . Hlavicky maximalizovanych okien
sa zmenia na zalozky.
Inac diky za pripomenutie. Kedysi som to skusal, vtedy to vyzeralo hnusne. Pod
KDE 3.2 to ujde a uz to takto necham.

Juraj