[linux] Tlac z linuxu (CUPS) na WinXP shared printer.

Marek Zima zima_marek na yahoo.co.uk
Pondělí Březen 15 08:57:11 CET 2004

Zatial nepomohlo,

ale teraz som si vsimol jednu vec, ze ani ked sa
priamo pripojim na CUPS http://localhost:631/ tak
nevidim moznost SMB tlaciarne a teda to vyzera, ze
problem bude treba hladat asi v SAMBE (mozno). Mam
sambu 2.2.8a co je priamo na Slackware 9.1, skusim
nejaku novsiu ;)

Skusite teraz pomoct?

Marek.