[linux] Napalovanie v Linuxe a charset win1250

Ferenci Daniel (SWH) Daniel.Ferenci na siemens.com
Pondělí Březen 15 13:00:15 CET 2004

Hi,

Narodne znaky vidis pri nazvoch suborov normalne v konzole pri ls?
Ak nie treba zapnut podporu v kerneli.

Cim napalujes?
Bolo by sa treba pozret na tie opsny pri micrososft joiliet a
rodgeridge, mozno tam volaco ;-)

D.