[linux] Napalovanie v Linuxe a charset win1250

Ferenci Daniel (SWH) Daniel.Ferenci na siemens.com
Pondělí Březen 15 14:14:12 CET 2004

Miroslav Pail wrote:

>Narodne znaky ak ich napisem rovno v linuxe, tak sa zobrazuju OK, ale ked
>prehram subory s narodnymi znakmi v nazvoch na linuxovy disk z
>windowsovskeho disku cez siet, zobrazuju sa skreslene.

Ako skreslene?
Povedal by som, ze nemas zapnutu podporu Native Language support.
Zapnes ju tak,
1. cd /usr/src/linux
2. make menuconfig
3. v menu: file systems/native language support/ najdi tie kodovania co
potrebujes oznac ich ako moduly
4. prekompiluj moduly: make modules; make modules_install

A potom by to mohlo ficat.

D.