[linux] VYRIESENE - Tlac z linuxu (CUPS) na WinXP shared printer.

Marek Zima zima_marek na kcorp.sk
Pondělí Březen 15 23:02:13 CET 2004

Zdravim,

	tak som to vyriesil a je to uplne jednoduche :)
	pouzil som CUPSa ;D

	takze, naprv treba mat nainstalovanu SAMBA-u aj CUPS. A tu je prva finta, ze
instalacia samby ani CUPS nevytvoria linku z /usr/lib/cups/backend/smb
na /usr/bin/smbspool!!!
1 . Teda treba vytvorit tento link napr. takto:
ln -s /usr/bin/smbspool /usr/lib/cups/backend/smb
a restartovat cups-a

Od tejto chvile uz CUPS pozna "Zdielana tlaciaren SMB (Windows)" :) a vie sa
cez sambu na ne konektovat!!!

2. Zadrhel cislo dva pre WinXP, treba vytvorit na XPcku uzivatela
s !!!HESLOM!!!, ktoreho treba pridat k tlaciarni.

3. webovym CUPSom alebo hocicim nakonfigurovat tlaciaren s pouzitim uctu na
XPcku.

--
Ked som povoli Guest-a na XPcku, tak tlaciaren to pripojilo aj na guest
account, vsetko sa tvari OK, nehlasi to ziadnu chybu, ale tlaceny dokument

Kazdopadne ak sa pouzije existujuci a povoleny ucet na XP, tak to fici jedna
basen ;)

S pozdravom,
Marek.