[linux] VYRIESENE - Tlac z linuxu (CUPS) na WinXP shared printer.

Matus Horvath Matus.Horvath na zoznam.sk
Úterý Březen 16 01:19:12 CET 2004

Monday, March 15, 2004, 11:01:17 PM, you wrote:

MZ> Zdravim,
--snip--

MZ> --
MZ> Ked som povoli Guest-a na XPcku, tak tlaciaren to pripojilo aj na guest
MZ> account, vsetko sa tvari OK, nehlasi to ziadnu chybu, ale tlaceny dokument
MZ> zostava v queue donekonecna! Teda neprejde na tlaciaren a v logoch je, ze
MZ> host sa neda najst ;(
MZ>   - neviem, mozno som ja niekde urobil chybu, alebo XP sa brani Linux-u :)

MZ> Kazdopadne ak sa pouzije existujuci a povoleny ucet na XP, tak to fici jedna
MZ> basen ;)

Jasne, na XP su by default vsetky ucty bez hesla. To je iste uzasny
feature pre cloveka ktory si nevie zapamatat osem znakov. Niekto v
Microsofte chvalabohu este rozmysla aj inak ako marketingovo, takze
ziadne konto bez hesla sa neda pouzivat cez siet. Aspon oficialne
nie, nic by som nedal za to ze existuju sposoby...

ehm, pre istotu dame </noflame>

Matus Horvath

ICQ: 33936477
mailto:Matus.Horvath na zoznam.sk