[linux] BFU dotaz - zmena poradia startu "sluzieb"

Úterý Březen 16 08:59:13 CET 2004

On 15.03 20:07, h2003 wrote:
> moze ma plsniekto nakopnut ako prehodim poradie aby sa najprv startovala
> *pcmcia a az potom *network ...ak je to mozne, lebo mam sietovku pcmcia
> a start network je FAILED az po starte pcmcia nabehne eth0

pozri si /etc/rc?.d (pre ? rovny 2 az 5), ako sa volaju skripty S*pcmcia a
S*network - za S je cislo, skript s nizsim cislom sa pusta skor.

Tvoj problem vsak moze byt aj v tom, ze sa snazis natvrdo nahadzovat eth0
v network skriptoch, pricom eth0 je PC karta. Skus to urobit tak, aby ti
eth0 nahodili pcmcia skripty a nie network startup skript.
Due to unexpected conditions Windows 2000 will be released
in first quarter of year 1901