[linux] Mozilla - email

Maros Franko franko na omnicom.sk
Úterý Březen 16 09:06:15 CET 2004

Zdravim,
Pred dlhsim casom ked som este len zacinal s linuxom som to mal spravene
cez symlinky (bola to mozilla v 1.1 alebo mozno <.
Nainstalil som mozillu vo Win,zalozil usera, nastavil konta atd.
(boot Linux), install mozilla, setup user, account etc.
potom som mountol tu particiu v Linuxe a do svojho
/home/maros/.mozilla/default/*.slt/Mail adresara som spravil symlinky na
adresar /win/Program Files/Mozilla/default/*.slt/Mail
tiez som mal linky na abook a bookmarks
Ako sa dobre pamatam celkom to fungovalo. :-) Uzasny Linux.
Tot vse.
Cafte