[linux] BFU dotaz - zmena poradia startu "sluzieb"

h2003 holdsun na zoznam.sk
Úterý Březen 16 10:36:15 CET 2004

pozdravujem,

snazim sa najst princip postupnusti startu sluzieb v rc* ale nedari sa
mi

moze ma pls niekto nakopnut ako prehodim poradie aby sa najprv startovala
*pcmcia a az potom *network ...ak je to mozne, lebo mam sietovku pcmcia
a start network je FAILED az po starte pcmcia nabehne eth0

ak som vedla tak ma pls nasmerujte

a este: chcel som to poslat vcera cez gprs[aj sa zdalo ze to odislo],
ale zrejme nie je sendmail default ok, lebo sa mi stava ze na niektore
adresy/servre to nedorazi[cez mobil-eurotel gprs]-vrati sa mi MAILER-DEL....
ved viete, ze ma schranka fatal eror alebo volaco | na niektore no problem
ked to poslem z prace cez lan tak to ide[evolution ma odosielanie >sendmail
a dns'ka tam mam aj aj]
jaj ako mi to nie je jasne, da sa nejako v skratke...

dik
h.