[linux] BFU dotaz - zmena poradia startu "sluzieb"

h2003 holdsun na zoznam.sk
Úterý Březen 16 13:04:15 CET 2004

takze Mandrake 9.2: z /etc/rc.d/rc som sa dozvedel ze pri runleveli 5 sa
spusta /etc/rc.d/rc5.d ktory je plny -s liniek na /etc/init.d/xxxxx a
podla cislovania sa asi spustaju v tom poradi ako idu cisla
teda: ak premenujem/prehodim cisla liniek
@S10network
@S11pcmcia
na
@S10pcmcia