[linux] HOTOVO>BFU dotaz - zmena poradia startu "sluzieb"

h2003 holdsun na zoznam.sk
Úterý Březen 16 16:07:15 CET 2004

On Tue, 2004-03-16 at 07:58, Matus UHLAR - fantomas wrote:

> pozri si /etc/rc?.d (pre ? rovny 2 az 5), ako sa volaju skripty S*pcmcia a
> S*network - za S je cislo, skript s nizsim cislom sa pusta skor.

tak tak, skoda len ze to prislo az teraz > nevadi, uz som to prehodil a
funguje to
naskoci pcmcia ktora nahodi aj eth0: OK, a potom network: OK > ziadne
insmod[ci co] chyby a I/O chyby a IRQ neviem co a nehnevajte sa ze si
vsetko nezapisujem...potom sa este chce startnut eth0: FAILED [ved uz
bezi :o)] a uz patram po tom co/kto to ma na svedomi
apropo ako/ak sa da po starte dostat k start vypisom[okrem logov], na
ttyX sa to neda nalistovat?

> Tvoj problem vsak moze byt aj v tom, ze sa snazis natvrdo nahadzovat eth0
> v network skriptoch, pricom eth0 je PC karta. Skus to urobit tak, aby ti
> eth0 nahodili pcmcia skripty a nie network startup skript.

presne tak, len to nie je problem[teraz uz vobec nie]
ako je hore spomenute, pcmcia si nahodi po svojom starte[axnet_cs] aj
eth0 a v network[prave ho studujem>vyzera cisty] alebo v niektorom
dalsom skripte je este natvrdo startovana eth0 a to zbytocne, nuz ked
tam toho zbytocneho mam tak vela ;o)

vdaka

> michal_lackovic na sk.schneider-electric.com wrote:
> nedosiahnes nic,pretoze ja som mal taky isty problem,musel by si opravit
> rc skripty ale ako som vravel updatni si mandrake,cez MandrakeUpdate a
> potom to bude ok.
>
> miso
nuz a dosiahol som a bez updatu[nie ze by nebolo treba, ale s window$
postupmi som skoncil ;o)]
a teraz opravim ten jeden rc skript, ak najdem v ktorom to je[ak nie
budem mat poistku ze ked mi eth'ku nenahodi pcmcia tak potom to *druhe

pekny den prajem