[linux] forum pre lamerov???

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Středa Březen 17 11:51:15 CET 2004

On Wed, Mar 17, 2004 at 11:26:14AM +0100, michal_lackovic na sk.schneider-electric.com wrote:
> Tymto mailom by som vas chcel len poprosit o iny pristup k nam
> zacinajucim.

hla!!!  (pre istotu uvediet viackrat):

> Meta FAQ: http://faq.lists.linux.sk
> Meta FAQ: http://faq.lists.linux.sk
> Meta FAQ: http://faq.lists.linux.sk
> Meta FAQ: http://faq.lists.linux.sk
> Meta FAQ: http://faq.lists.linux.sk

mame archiv, treba tam hladat ... toto je konfera pre pouzivatelov, ale
nemozte vyzadovat odpovede na opakujuce sa otazky - myslim, ze nikto nie
je plateny za to, ze tu odpoveda, takze ignoranti, ktori si neprecitaju
FAQ, neprehladaju archiv a trosku sa nepotrapia tu maju male sance na
to, ze dostanu uspokojivu odpoved

tiez som volakedy zacinal a prihlasil som do linux na linux.cz - 2-3
mesiace som cital, zoznamoval sa, hladal a az potom som sa odvazil
opytat na nieco, comu som nerozumel a nenasiel som to

a este taka perlicka: uz sa mi parkrat stalo, ze som pisal mail s
otazkou a chcel som hned uviest aj veci, ktore som hladal, co som nasiel
atd. - a kym som za cca 20 minut dokoncil mail, tak som zistil, ze som
problem vyriesil ;-))) ...

specialna konfera pre lamerov asi nie je - kto by v nej daval
odpovede??? ;-))

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE