[linux] LVM na kernel 2.6.2

Peter Samek samek na upc.uniba.sk
Středa Březen 17 14:29:16 CET 2004

On Wed, Mar 17, 2004 at 10:28:50AM +0100, Dominik Filipp wrote:
> Skusal uz niekto LVM na kernel 2.6.2|xx?
> Nikde sa neviem docitat (kernel/Documentation, LVM homepage,
> lvm_1.0.8.tar.gz/README) ci je LVM sucastou kernelu alebo to treba
> patchnut.
> V konfiguracii kernel 2.6.2 sice zapnem "Device Drivers/Multi-device
> Support (RAID and LVM)" ale ten spravny modul lvm-mod mi stale chyba.
>
> Ako na to? Nejake tipy?

V 2.6 kerneloch sa pouziva LVM2.

K lvm1 existuje howto, k lvm2 som ja zatial vela dokumentacie nenasiel.

Takze aby som ti poradil:
- je sucastou kernelu (vola sa to Device Mapper)
- ale funguje na inom zaklade (s 1.0.8 nepobezi, musis nainstalovat lvm2)

Lvm2 by malo podporavat aj lvm1 format, takze upgrade by nemal robit
velky problem.

Ja pouzivam Debian, tam mam nainstalovane lvm1 aj lvm2, volumy som robil
pod 2.4 kernelom, ale vsetko v pohode funguje aj pod 2.6.

Co sa tyka dokumentacie, tak je na tom EVMS lepsie, ale upgrade evms1 ->
evms2 mi robil dost problem.

Peter

--
 Peter Samek