[linux] linuxova internetova kaviaren

Martin Simovic macomaciak na yahoo.com
Středa Březen 17 14:41:13 CET 2004

zatial najlepsie riesenie ake som videl, bez nutnosti
obsluhy, boli mincovniky ktore po vhodeni mince
odblokovavali stroj (pripojene cez parelelny port)

bol tam skratka nejaky screen vo flashi a po vhodeni
mince sa odblokovalo pc na x minut.ono to je dost
podmienene tym ze sa jednalo o miesta kde nemal byt na
to clovek co by to obsluhoval, ale je to fasa lebo tym
vylucujes dajme tomu u inet cafe ze personal si ulieva
prachy a tak, a riesi to jednoduchy skript.

problem je akurat cena mincovnikov, kvalitny (koyen)
asi tak 200 Eur.